пʼятницю, 4 грудня 2015 р.

Завдання на 12+


Виконай    додавання десяткових дробів:


1) 6 + 5, 04;
2) 3,05 + 4,73;
3) 7,14 + 0,98
4) 2, 45 + 0, 321;
5) 18,345 + 6,345;
6)1,005 + 0,5;
7)4,56 + 34,6;
8)4 + 5,007;
9)5678,765 + 7,4;
10) 86,0075 + 678,3;
11) 5321,897 + 1,56;
12) 65,0004 + 521,05.



Виконай  множення   десяткових дробів:


1) 2,6 * 3,4;
2) 7,8 * 5,12;
3) 0,27 * 1,8;
4) 32,15 * 0,6;
5) 36,25 * 8;
6) 0,012 * 0,35;
7) 9,54 * 100;
8) 1,125 * 10;
9) 0,16584 * 1000;
10) 6,5 * 0,1;
11) 0,34 * 0,01;

12) 0,001 * 28.

Виконати додавання звичайних дробів:

Виконати додавання раціональних чисел:










                        


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         




          

середу, 2 грудня 2015 р.

Інноваційні технології навчання на уроках економіки


      В сучасному світі персональний комп’ютер став символом науково - технічного прогресу. Від масштабів використання комп’ютерних технологій істотно залежить науково - технічний та економічний розвиток сучасного суспільства. Швидкий розвиток суспільства потребує ефективного використання комп’ютера  в різних  областях людської діяльності. Використання нових технологій відкриває нову еру в керуванні господарством, в освіті, в повсякденному побуті. В цих умовах комп’ютеризація навчання стала  об’єктивною необхідністю.
   Тому використання комп’ютера  в шкільному процесі приводить до підвищення ефективності і якості викладання предметів. Шкільна економіка саме той предмет, який може використовувати різноманітні комп’ютерні  технології, що допомагають  подолати труднощі, які виникли при трудомісткій обробці статистики, цифрових даних.
       Компютер виступає як тренажер, репетитор, засіб моделювання навчаючих процесів, постійно поширює сферу свого використання . Досвід показує, як засіб навчання він може бути використаний для розв’язування наступних задач:
·       забезпечення зворотного зв’язку в процесі навчання;
·       забезпечення індивідуалізації навчання;
·       підвищення наочності навчального процесу;
·       пошук інформації з різних джерел;
·       моделювання процесів та явищ;
·       організація колективної та групової роботи.
    До переваг комп’ютерної підтримки як одного з видів використання нових інформаційних технологій у навчанні можна віднести наступні:
1. Можливість конструювання матеріалу для конкретного уроку.
2. Простоту розробки наявних програмних засобів.
3. Можливість поєднання різних програмних засобів.
4. Можливість адаптації до умов і потреб конкретного навчального закладу.
5. Спонукальний аспект активізації учнів.
Форми і методи проведення уроків економіки, з використанням
інформаційних технологій
      1. Методика роботи з Інтернет-технологіями (подорож по мережі Інтернет,    
    відвідування економічних сайтів, пошук економічної літератури та
    необхідної інформації).
 2. Методика використання методу проектів на уроках економіки із застосуванням засобів Microsoft Office (створення баз даних, електронних таблиць).
3. Методика використання творчих завдань на уроках економіки із застосуванням засобів Microsoft Office (створення рекламних проспектів, бізнес-планів і т. д.)
4. Методика організації комп'ютерного практикуму на уроках економіки (ділові ігри, складання кросвордів, тестові завдання).
5. Методика використання навчально-контролюючих програм на уроках економіки (електронний посібник "Економіка» та ін.)
6. Методика проведення мережевих конференцій на уроках економіки (по локальній мережі або через мережу Інтернет).
Форми організації навчальних занять:
Лекція, семінар, лекційно-практичне заняття, самостійні роботи, дискусії, комп'ютерні практикуми, творчі завдання, проекти, ділові ігри і т. д.
Форми контролю на уроках економіки:
 Письмові або усні роботи, приурочені до теми занять, диктанти, тестові завдання, заліки, контрольні роботи, фронтальний опитування, вікторини, самоконтроль, лабораторні роботи. 
За умови систематичного використання інформаційних технологій у навчальному процесі в поєднанні з традиційними методами навчання можна значно підвищити ефективність навчання. 

Засоби Microsoft Office, як інструмент підготовки та проведення уроків економіки
Використання типових програм пакету Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Access, Publisher в роботі вчителя дає багаті можливості для підготовки до уроків і їх проведення. Текстовий редактор Word представляє великі можливості для створення професійно виконаних документів, художнього оформлення текстів: нестандартне розташування тексту на сторінці, надання враження об'ємності тексту, зображення тіні від написаного тексту, зафарбовування букв візерунком довільного тексту, робота з таблицями, діаграмами, малюнками. 
Використання презентаційної графіки (Power Point) дозволяє доповнити текстуальні частини роботи візуальним рядом: малюнком, фотографіями, картинками, ефекти анімації. Пошуки послідовності у побудові візуального ряду є, безумовно, творчими компонентами комп'ютерного викладу матеріалу. Програма Power Point дозволяє підготувати виступ з використанням слайдів, які можна надрукувати, продемонструвати на комп'ютерах індивідуально або за допомогою відеопроектора, а також включити в конспект доповіді або в комплект матеріалів для роздачі учням. 
Програма Excel дозволяє впроваджувати в текстуальному частину роботи: таблиці, чисельну інформацію, формули, діаграми і графіки; є однією з найбільш зручних методів вирішення економіко-математичних задач. Використання баз даних (Access) надає можливості розміщення в роботі потрібної довідкової інформації, відібраної за певними критеріями, є засобом збереження великих обсягів інформації.
Можливості й ресурси Інтернету, які можуть бути використані   вчителем економіки під час навчання основ  економіки школярів, містять у собі Всесвітня мережа, електронна пошта, телеконференції.
За обсягом інформації Інтернет випереджає всі сучасні джерела. Використання цієї  інформації можливо у кількох напрямках.
Статистика. Усю цю інформацію можна використати як для підготовки до уроків, так і в ході проведення.
Крім статистики з Інтернету можна брати чимало ілюстративного матеріалу: схеми, фотографії, карти, малюнки.
Інтернет on- line . Використовуючи сайти державної служби зайнятості можна обрати собі професію, знайти точні дані по кількості населення.
Проектні роботи. Під час роботи з Інтернетом можна з успіхом розвивати проектну діяльність учнів. Проекти можна здійснювати за двома напрямками : можна давати завдання створити проект, результатом якого буде усний виступ на уроці. З іншого – можна ускладнити завдання і попросити створити слайд – шоу з певної теми.
  Використовуючи ресурси Інтернет учні проводять дослідницькі роботи. Діти самостійно ведуть пошук, відбирають матеріал за завданням учителя. Результатом віртуальної екскурсії є творча робота: доклад, повідомлення, презентація, заповнення таблиці, відповіді на запитання.
Електронна пошта може бути використана :
1. Учителем – для обміну навчально - методичною інформацією.
2.Учнями – для обміну навчальними творчими роботами зі своїми однолітками.
3. Учителями і учнями – для взаємного обміну інформацією  в процесі виконання завдань.
Так у навчанні економіки використовують різні комп’ютерні програми.  За цілями та задачами програми поділяються на :
·       навчальні програмні засоби,
·       програми, призначені для контролю,
·       інформаційно - пошукові системи,
·       моделювальні програмні засоби,
·       демонстраційні,
·       навчально - ігрові.
За призначенням можуть бути класифіковані так:
·       комп’ютерні підручники,
·       предметно орієнтовані середовища,
·       програми - тренажери,
·       контрольні програми, довідники, бази даних навчального призначення,
·       лабораторні практикуми.
       Кожен  урок вимагає свого типу програмних засобів. На уроках засвоєння знань можна використати демонстраційні програми. На уроках закріплення вивченого матеріалу можна застосовувати програми - контролери.  На контрольному уроці, використовуючи  комп’ютер, можемо досконало перевірити  вивчений матеріал. На уроках-практикумах учні удосконалюють свої вміння  зіставляти карти, заповнювати таблиці, робити висновки, працювати із статистичними даними.
     Найсучаснішим комп’ютерним засобом навчання є мультимедія, що ґрунтується на спеціальних апаратних і програмних засобах. Однією з переваг є можливість розроблення на їх основі інтерактивних комп’ютерних  презентацій з економіки.
     Презентація - це набір послідовно змінюючи одна одну сторінок – слайдів, на кожній з яких можна розмістити текст, малюнки, схеми, відео, аудіо фрагменти.
   Комп’ютер з мультимедією стає дуже ефективним технічним засобом навчання. Застосовуючи на уроках економіки мультимедійні технології, вчитель може демонструвати: графіки попиту і пропозиції, історичні відомості, взаємозв’язок ринків. Все це дозволяє вивести урок на якісно новий рівень.

       Пропоную Вам деякі  моменти використання інноваційних технологій на уроках економіки.

неділю, 29 листопада 2015 р.

Алгебра 8 клас                                                       Дата проведення 
Урок № 54
Тема: Теорема Вієта
Мета:  сформувати та довести теорему Вієта, домогтися засвоєння учнями змісту теореми Вієта для зведеного квадратного рівняння; формувати навички застосування теореми до розв’язування вправ; розвивати  логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, усний рахунок; виховувати  пізнавальну активність та  інтерес до математики
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал
                            Епіграф        
                                          Недостатньо лише мати гарний
                                         розум, головне – раціонально його
                                         використовувати.
                                                                            Рене Декарт
Хід уроку
1.   Організаційний момент
2.   Перевірка домашнього завдання
                                           Вправа № 977 ( а, б)
    Домашнє завдання вчитель перевіряє вибірково в учнів,  про дискримінант, корені вбудованого квадратного рівняння та корені даного рівняння.
                                                             Вправа № 978
Вводячи нову змінну у біквадратне рівняння, розв’язують квадратне, а потім вертаються до  заміни.
3.   Актуалізація опорних знань.  Робота в групах . Учні створюють методичний  бюлетень, який містить вивчений матеріал про квадратні рівняння , кожна група заповнює маркерами різного кольору.  Потім обмінюються маркерами,  аналізують зміст  та доповнюють тим матеріалом, якого в них не має, а є у інших груп.
4.   Формування мети та завдань уроку
Повідомлення . Історичні відомості про Франсуа Вієта. Робота в групах з тестовими завданнями – правильні відповіді  утворюють  слово, яке відображає сферу діяльності  Вієта.
ФРАНСУА ВІЄТ (1540—1603 pp)

Варіант 1
1.    Дискримінант рівняння х2 – 24х -  25 = 0 дорівнює:
А. 576;              Б. 476;                 В. 676;                 Г. 625.
      2. Корені рівняння х2 – 24х -  25 = 0:
          А. 25 і 1;           Б. – 25 і 1;            В. – 25 і – 1;         Г. 25 і – 1.
      3. Сума коренів рівняння х2 – 24х -  25 = 0:
          А. – 24;              Б. – 26;                  В. 24;                   Г. 26.
      4. Добуток коренів рівняння х2 – 24х -  25 = 0:
          А. – 25;              Б. – 26;                   В. 25;                   Г. 24.
      5. Рівняння 7х2 – 5х + 16 = 0  має:
          А. безліч коренів;   Б. жодного кореня;   В. один корінь;       Г. два корені.
      6. Дискримінант рівняння х2 – 10х – 11 = 0:
          А. 100;            Б. 144;                  В. 56;                        Г. 64.
      7. Корені рівняння х2 – 10х – 11 = 0:
           А. – 11 і 1;           Б. – 11 і – 1;               В. 11 і – 1;               Г. 11 і 1.
      8. Сума коренів рівняння х2 – 10х – 11 = 0:
            А. 10;                Б. – 12;               В. – 10;               Г. 12.
      9. Добуток коренів х2 – 10х – 11 = 0:
            А. – 12;              Б. – 11;              В. 11;                  Г. 12.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
А
А
А
А
А
А
А
А
А
Л
О
Д
Е
Н
У
В
И
Р
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Н
И
С
А
М
А
Ч
Е
К
В
В
В
В
В
В
В
В
В
М
У
Т
О
П
Е
Т
І
Ш
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Т
А
В
И
Ф
О
Б
У
З

Ключове слово – математик

Варіант 2
1.    Дискримінант рівняння х2 + 17х – 18 = 0 :
А. 289;                Б. 361;                  В. 217;                        Г. – 361.
     2. Рівняння х2 + 17х – 18 = 0 має корені:
          А. 18 і – 1;         Б. – 18 і 1;                В. – 18 і – 1;                Г. 18 і 1.
     3. Сума коренів рівняння х2 + 17х – 18 = 0:
       А. 17;                Б. 19                         В. – 19;                         Г. – 17;                   
     4. Добуток коренів рівняння    х2 + 17х – 18 = 0:
          А. – 18;       Б. 18;                   В. 19;                         Г. – 19.
      5. Рівняння 64х2 – 9х – 2 = 0 має:
          А. безліч коренів;         Б. жодного кореня;      В. один корінь;    Г. два корені.
      6. Сума коренів рівняння х2 – 12х + 35 = 0:
          А. 12;                Б. – 12;                 В. 2;                Г. – 2.
     7. Добуток коренів рівняння   х2 – 12х + 35 = 0:
          А. 12;                Б. – 35;              В. 35;                                    Г. – 12.

   
1
2
3
4
5
6
7
А
А
А
А
А
А
А
И
Т
С
О
М
А
Л
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
А
Д
Ц
А
Н
У
Т
В
В
В
В
В
В
В
О
Ж
Б
І
З
И
В
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Е
С
В
Е
К
Е
Г

Ключове слово  - адвокат

Варіант 3
1. Дискримінант рівняння х2 – 15х -  16 = 0 дорівнює:
А. 225;              Б. 289;                 В. 161;                 Г. 94.
      2. Корені рівняння х2 – 15х -  16= 0:
          А. 16 і - 1;           Б. – 16 і 1;            В. 8 і 0,5;         Г. жодного.
      3. Сума коренів рівняння х2 – 15х - 16 = 0:
          А. – 15;              Б. – 26;                  В. 15;                   Г. 26.
      4. Добуток коренів рівняння х2 – 15х -  16 = 0:
          А. – 16;              Б. 16;                   В. 17;                   Г.- 17.
      5. Рівняння 25х2 – 4х + 8 = 0  має:
          А. безліч коренів;   Б. жодного кореня;   В. один корінь;       Г. два корені.
      6. Корені рівняння х2 + 10х – 11 = 0:
           А. – 11 і 1;           Б. – 11 і – 1;               В. 11 і – 1;               Г. 11 і 1.
      7. Сума коренів рівняння х2 + 10х – 11 = 0:
            А. 10;                Б. – 12;               В. – 10;               Г. 12.
      8. Добуток коренів х2 + 10х – 11 = 0:
            А. – 12;              Б. – 11;              В. 11;                  Г. 12.


1
2
3
4
5
6
7
8
А
А
А
А
А
А
А
А
І
С
П
Р
Е
Н
А
К
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
А
З
Р
Т
О
М
Е
М
В
В
В
В
В
В
В
В
У
М
Т
П
У
Л
О
Л
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
И
Т
Д
Ф
И
П
У
С


Ключове слово – астроном

Варіант 4
1. Дискримінант рівняння х2 – 7х -  8 = 0 дорівнює:
А. 49;              Б. 81;                 В. 17;                 Г. - 17.
      2. Корені рівняння х2 – 7х -  8= 0:
          А. - 8 і - 1;           Б.  8 і - 1;            В. 8 і 1 ;         Г. жодного.
      3. Сума коренів рівняння х2 – 7х - 8 = 0:
          А.  7;              Б. -  7;                  В. - 9;                   Г. 9.
      4. Добуток коренів рівняння х2 – 7х -  8 = 0:
          А. 9;                   Б. 8;                   В. – 8;              Г.- 9.
      5. Рівняння 8х2 – 6х - 14 = 0  має:
          А. безліч коренів;   Б. жодного кореня;   В. один корінь;       Г. два корені.
      6. Дискримінант рівняння х2 – 4х – 21 = 0:
          А. 100;            Б. 27;                  В. - 65;                        Г. 65.
      7. Корені рівняння х2 - 4х – 21 = 0:
           А. – 7 і 3;           Б. – 7 і – 3;               В. 7 і – 3;               Г. 7 і 3.
      8. Сума коренів рівняння х2 - 4х – 21 = 0:
            А. -4;                Б. - 10;               В. 4 ;               Г. 10.
      9. Добуток коренів х2 – 14х – 21 = 0:
            А. – 12;              Б. – 21;              В. 21;                  Г. 12.
     10. Дискримінант рівняння 2х2 – 7х – 30 = 0:
            А.. 79;                Б. – 71;              В. 169;                 Г.  289.
     11. Корені рівняння 2х2 – 7х – 30 = 0:
            А. 6 і 2,5;          Б. 6 і – 2,5;          В. – 2,5 і 15;             Г. – 6 і – 15.
     12. Сума коренів рівняння 2х2 – 7х – 30 = 0:
            А. 3, 5;                Б. – 3,5;             В. 12,5;                    Г. – 12,5.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
А
А
А
А
А
А
А
А
А
А
А
А
Ч
А
Ф
П
Е
В
О
М
Ж
В
Е
К
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Ш
И
Т
С
О
Д
У
К
Ь
Д
И
Н
В
В
В
В
В
В
В
В
В
В
В
В
Ц
У
Б
Р
И
М
А
Л
З
К
У
М
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Г
Ю
Я
Ш
Т
У
Ж
Е
П
Я
Н
Є
З

Ключове слово -  шифрувальник

Варіант 5
     1. Рівняння х2 + 5х – 6 = 0 має корені:
          А. 6 і – 1;         Б. – 6 і 1;                В. – 6 і – 1;                Г. 6 і 1.
     2. Сума коренів рівняння х2 + 5х – 6 = 0:
       А. - 5;                Б. 5;                    В. – 7;                         Г. 7
     3. Добуток коренів рівняння    х2 + 5х – 6 = 0:
          А. – 7             Б. 6;                   В. 7;                         Г. – 6;       .
      4. Рівняння 5х2 – 6х – 11 = 0 має:
          А. безліч коренів;         Б. жодного кореня;      В. один корінь;    Г. два корені.
      5. Сума коренів рівняння х2 – 7х + 12 = 0:
          А. 12;                Б. – 12;                 В. 7;                Г. – 7.
     6. Добуток коренів рівняння   х2 – 7х + 12 = 0:
          А. 12;                Б. – 12;              В. 1;                    Г. – 1.

1
2
3
4
5
6
А
А
А
А
А
А
Д
А
М
Л
Е
К
Б
Б
Б
Б
Б
Б
Р
О
Н
К
У
Д
В
В
В
В
В
В
Ц
Я
З
В
И
Н
Г
Г
Г
Г
Г
Г
В
У
Д
Н
А
Ч

Ключове слово -  радник

Учні виступають з невеликими доповідями про діяльність Франсуа Вієта

      Знаменитий французький математик Франсуа Вієт народився 1540 р. у
містечку Фонтеней. Його батьки були заможними людьми. Вони мріяли, що
син стане адвокатом. Після закінчення юридичної школи з 1559 р. Вієт
почав свою адвокатську діяльність. Він вів справи однієї дворянки і
водночас навчав астрономії її єдину дочку Катерину. Навчаючи дівчину,
Франсуа і сам захоплюється астрономією. У нього виникає задум великої
праці з астрономії. Щоб написати таку працю, потрібні були знання з
тригонометрії, тому Вієт сумлінно починає працювати над тригонометрією.
Через свою ученицю Франсуа познайомився з Генріхом Наваррським
(майбутнім Генріхом IV) і згодом став його радником.

        У 1671 р. Вієт переїжджає до Парижа, щоб особисто познайомитися з
паризькими математиками. Тут він продовжує адвокатську діяльність і
водночас займається математикою. Розповідають, що нерідко, забувши
навіть про їжу, Франсуа Вієт міг дві-три доби підряд просиджувати за
своїм робочим столом, розв'язуючи якусь цікаву задачу або досліджуючи
якесь складне питання.

       Вієт добився значних успіхів у галузі алгебри. Недарма його вважають
творцем алгебраїчних формул та алгебраїчної символіки і навіть називають
«батьком алгебри». Запровадивши позначення коефіцієнтів рівнянь буквами, Вієт розробив ряд важливих питань теорії рівнянь 1—4 степенів. Він сформулював і довів кілька теорем про взаємозв'язки між коренями і коефіцієнтами рівнянь,зокрема й теорему про зведене квадратне рівняння.

      Відомо, наприклад, що він любив розгадувати зашифровані листи. Під час війни Франції з Іспанією всі таємні листи іспанців вільночитали французи. Як не намагалися іспанські шифрувальники заплутати шифр, Вієт щоразу успішно розгадував його. Не уявляючи собі могутності людського розуму, іспанці думали, що французам допомагає сам диявол, і навіть звертались до римського папи з проханням знищити цю диявольську силу.

       У 1671 роцы Вієт перейшов на державну службу, ставши радником парламента у Бретані. Знайомство з Генріхом Наварським, майбутнім королем Франції Генріхом IV, допомогло Вієту зайняти видну придворну посаду - таємного радника - спочатку при королі Генріху ІІІ, а потім і при Генріху IV. Він прославився тим під час франко - іспанської війни. Іспанські інквізитори вигадали дуже важкий шифр, який складався приблизно з 600 знаків і весь час змінювався і доповнювався. Завдяки цьому шифру войовнича та сильна на той час Іспанія могла вільнолистуватися з супротивниками французкого короля навіть у самій Франції, і це листування залишалася нерозгаданою. Після марних спроб знайти ключ до шифру король звернувся до Вієта. Розповідають, що Вієт, протягом двох тижнів поряду дні і ночі провів за роботою, все ж таки знайшовши ключ до шифра. Після цього несподівано для іспанців Франція стала вигравати один бій за іншим. Пізніше іспанцям стало відомо, що шифр для французів уже не таємниця і що винуватець його розшифровки - Вієт.

5.   Засвоєння нових знань. Теорема Вієта та обернена теорема до неї
Вводиться поняття зведеного квадратного рівняння.
Інтерактивна технологія «Мозковий штурм». Вчитель пропонує учням декілька квадратних рівнянь, в яких учні знаходять спільне.
х2 – 5х + 4 = 0;
х2 + 8х + 12 = 0;
х2 + 8х – 9 = 0;
х2 – 10 х – 21 = 0.
Рівняння в якому коефіцієнт при а = 1, називають зведеним квадратним рівнянням.
    На першому і другому  прикладах рівнянь, учні знаходять  суму коренів та аналізують коефіцієнти рівняння.
Теорема Вієта
Якщо х1 і х2 – корені рівняння х 2 + вх + с = 0, то х1 + х2 = - в і х1 · х2 = с. У рівнянні х2 + вх + с = 0 сума коренів дорівнює протилежному в, а добуток – с.
Вчитель доводить теорему, користуючись підручником.
Обернену теорему до теореми Вієта, учні формулюють самі.
   Якщо числа х1 i х2 такі, що  х1 + х2 = - в, х1 · х2 = с, то ці числа х1 і х2 є коренями рівняння х2 + вх + с = 0.
6.   Розв’язування  квадратних рівнянь за теоремою Вієта.
Виконання усних вправ
    Знайдіть суму та добуток коренів рівняння, які пропонувалися учням при «мозковому штурмі»
                 х2 – 5х + 4 = 0;
                 х2 + 8х + 12 = 0;
                 х2 + 8х – 9 = 0;
                 х2 – 10 х – 21 = 0.

Виконання письмових вправ
Як правильно оформити розв’язання квадратного рівняння за допомогою теореми Вієта показує вчитель і учні виконують завдання  з підручника на дошці.
                                                          Вправа № 1005
а) у2 + 5у – 14 = 0.    у1 + у2 = - 5, у1 · у2  = - 14. То у1 = - 7;   у2 = 2.
Аналогічно б, в, г.
                                                           Вправа № 1009
а) х2 – 14х + q = 0. Якщо корені мають рівня значення, то q = 49., бо 14 = 7 + 7.
7.   Підсумки уроку
Бесіда:
-        Що дозволяє теорема Вієта?
-        Яке рівняння називають зведеним?
-        Чи всі квадратні рівняння можна розв’язувати за допомогою теореми Вієта?
-        Чи всі зведені квадратні рівняння можна розв’язати за допомогою теореми Вієта?
8.   Домашнє завдання
                  §21   № 1004, 1010.