№ з\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Тема І.
Функції, многочлени, рівняння і нерівності (60год)
|
||
1- 2
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
3
|
Множина та її елементи . Підмножина.
Операції над множинами
|
|
4
|
Взаємно однозначна відповідність між
елементами множин
|
|
5
|
Рівнопотужні множини. Зліченні
множини
|
|
6
|
Числові множини. Множина дійсних чисел
|
|
7
|
Числові функції. Область визначення
і множина значень функції
|
|
8
|
Способи задання функцій. Графік
функції
|
|
9
|
Зростання і спадання, парність і
непарність функцій, найбільше та найменше значення функції
|
|
10-11
|
Властивості і графіки основних видів
функцій
|
|
12-14
|
Побудова графіків функцій за
допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій
|
|
15
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 1
|
|
16-17
|
Рівносильні перетворення
рівнянь. Рівняння-наслідки
|
|
18-19
|
Застосування властивостей функцій до розв’язування
рівнянь
|
|
20-22
|
Рівняння, що містять знак модуля. Метод
інтервалів
|
|
23-25
|
Рівняння з параметрами
|
|
26
|
Ділення многочленів. Теорема Безу
|
|
27-29
|
Застосування
наслідків з теореми Безу до розв’зування рівнянь вищих степенів
|
|
30-31
|
Графік рівняння з двома змінними
|
|
32-35
|
Системи рівнянь з двома змінними
|
|
36-38
|
Системи рівнянь з п- невідомими.
Метод Гауса
|
|
39
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 2
|
|
40
|
Нерівність з двома змінними
|
|
41-42
|
Рівносильні
перетворення нерівностей
|
|
43-45
|
Нерівності,
що містять знак модуля. Метод інтервалів
|
|
46-48
|
Нерівності
з параметрами
|
|
49-50
|
Графік нерівності з двома змінними
|
|
51-52
|
Системи нерівностей
|
|
53
|
Метод
математичної індукції
|
|
54
|
Розв’язування вправ і задач
|
|
55
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 3
|
|
Тема ІІ.
Степенева функція (30 год)
|
||
56
|
Степенева функція з натуральним
показником
|
|
57
|
Степенева функція з цілим показником
|
|
58-59
|
Означення кореня п-ого степеня. Властивості кореня п-ого
степеня
|
|
60-63
|
Тотожні перетворення виразів, що
містять корені п-ого степеня
|
|
64
|
Функція [y =
\sqrt[n]{x}\](у = арифметичний корінь п-ого степеня з х)
|
|
65-67
|
Ірраціональні рівняння
|
|
68-69
|
Ірраціональні рівняння з параметром
|
|
70-71
|
Системи ірраціональних рівнянь
|
|
72-73
|
Ірраціональні нерівності
|
|
74-75
|
Ірраціональні нерівності з
параметром
|
|
76-77
|
Системи ірраціональних нерівностей
|
|
78
|
Урок узагальнення й систематизації знань.
Контрольна
робота №4
|
|
79
|
Розв’язування вправ і задач
|
|
80
|
Урок узагальнення й систематизації
знань за І семестр
|
|
81-82
|
Означення та властивості степеня з
раціональним показником
|
|
83-84
|
Перетворення виразів, які
містять степені з раціональним
показником
|
|
85
|
Оборотні
функції. Взаємно обернені функції
|
|
86-88
|
Степенева функція з раціональним
показником, її властивості та графік
|
|
89
|
Розв’язування вправ і задач
|
|
90
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 5
|
|
Тема ІІІ. Тригонометричні функції (30
год)
|
||
91-92
|
Радіанне
вимірювання кутів. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні
функції числового аргументу
|
|
93
|
Знаки
тригонометричних функцій
|
|
94
|
Парність і
непарність тригонометричних функцій
|
|
95-96
|
Періодичні
функції
|
|
97-98
|
Властивості
і графіки функцій y=sinx та y=cosx
|
|
99-100
|
Властивості
і графіки функцій y=tgx та y=ctgx
|
|
101
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 6
|
|
102-103
|
Основні співвідношення між
тригонометричними функціями одного й того самого аргументу
|
|
104-105
|
Формули
додавання
|
|
106-107
|
Формули
зведення
|
|
108-110
|
Формули
подвійного аргументу
|
|
111-112
|
Сума і
різниця синусів (косинусів)
|
|
113
|
Формули
перетворення добутку тригонометричних функцій у суму
|
|
114
|
Формули
пониження степеня
|
|
115
|
Формули
половинного аргументу
|
|
116
|
Вираження
тригонометричних функцій через тангенс половинного аргументу
|
|
117-118
|
Гармонічні
коливання
|
|
119
|
Розв’язування вправ і задач
|
|
120
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 7
|
|
Тема ІV. Тригонометричні
рівняння і нерівності
(35 год)
|
||
121-122
|
Функції y=arccosx, y=arcsinx, y=arctgx, y=arcctgx, їх властивості та графіки
|
|
123-125
|
Рівняння, що
містять обернені тригонометричні функції
|
|
126
|
Рівняння cosx=b
|
|
127
|
Рівняння sinx=b
|
|
128-129
|
Рівняння tgx=b ctgx=b
|
|
130-131
|
Тригонометричні
рівняння, які зводяться до алгебраїчних
|
|
132-133
|
Розв’язування
тригонометричних рівнянь методом розкладання на множники
|
|
134-135
|
Основні
способи розв’язування тригонометричних рівнянь
|
|
136-137
|
Тригонометричні рівняння, що містять
знак модуля
|
|
138-139
|
Тригонометричні рівняння з
параметром
|
|
140
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 8
|
|
141-144
|
Розв’язування
найпростіших тригонометричних нерівностей
|
|
145-146
|
Тригонометричні
нерівності, що зводяться до алгебраїчних
|
|
147-148
|
Основні
способи розв’язування тригонометричних нерівностей
|
|
149-150
|
Тригонометричні нерівності, що
містять знак модуля
|
|
151-153
|
Тригонометричні нерівності з
параметром
|
|
154
|
Розв’язування вправ і задач
|
|
155
|
Урок узагальнення й
систематизації знань.
Контрольна робота № 9
|
|
Тема V. Систематизація та узагальнення, резервний
час (20 год)
|
||
156
|
Многочлени. Теорема Безу
|
|
157
|
Розв’язування алгебраїчних рівнянь
та їх систем
|
|
158-159
|
Розв’язування
алгебраїчних нерівностей та їх систем
|
|
160
|
Перетворення
виразів, що містять степені з раціональним показником
|
|
161
|
Ірраціональні
рівняння
|
|
162-163
|
Ірраціональні нерівності
|
|
164
|
Тригонометричні
функції
|
|
165-166
|
Обернені
тригонометричні функції
|
|
167-168
|
Рівняння, що містять обернені тригонометричні функції
|
|
169-170
|
Тригонометричні
рівняння
|
|
171-172
|
Тригонометричні
нерівності
|
|
173
|
Підсумокова контрольна
робота
|
|
174
|
Розв’язування
завдань підвищеної складності
|
|
175
|
Підсумковий урок
|
четвер, 26 листопада 2015 р.
Календарне планування уроків алгебри 10 клас, профіль
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар